IMG-20240711-WA0016

WAKACJE Z BOGIEM W TATRACH

W dniach 01-08 lipca 2024 r. Dzieci z parafii pw. Świętej Rodziny w Lublinie, pod opieką s. Franciszki i ks. Piotra uczestniczyły w wakacyjnym wyjeździe w Tatry.

W ramach tych kilku dni zwiedziliśmy Centrum Przyrodnicze Tatrzańskiego Parku Narodowego, wyjechaliśmy kolejką na Wielką Krokiew, odwiedziliśmy Izbę Regionalną w Murzasichle, w której góral p. Adam Gąsienica opowiadał nam o tradycjach Podhala, odwiedziliśmy rodzinną miejscowość Kamila Stocha – Ząb. Wzięliśmy również udział w wielu pieszych wycieczkach m.in nad Morskie Oko, na Rusinową Polanę oraz Bachledówkę. Każdego dnia uczestniczyliśmy we Mszy św. m.in w Ludźmierzu, w Łagiewnikach, na Wiktorówkach czy Jaszczurówce. Na miejscu również nie brakowało atrakcji. Na terenie naszego Ośrodka w Białym Dunajcu graliśmy m.in w piłkę nożną i siatkówkę. Odbyło się również ognisko z pieczeniem kiełbasek i dyskoteka. W drodze powrotnej odwiedziliśmy Sanktuarium Jana Pawła II w Krakowie a także zwiedziliśmy wraz z przewodnikiem Stare Miasto w tym Sukiennice, Kościół Mariacki i Wawel. Przez cały pobyt towarzyszyła nam wspaniała pogoda. Bogu niech będą dzięki za ten błogosławiony czas.

Nie polegaj nigdy na sobie, lecz zawsze ufaj Panu Jezusowi i spoczywaj w Bogu.

error: Treści są chronione, przepraszamy :)